Kontakta oss

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna. Loggar du in på Mina Sidor kan du registrera och följa ditt serviceärende direkt.

För dig som hyresgäst

Har du frågor som rör just ditt boende eller
vill du göra en serviceanmälan?

Serviceanmälan

Vanliga frågor

De vanligaste svaren på
de vanligaste frågorna

Vanliga frågor

Akuta fel

Vid akuta fel utanför ordinarie kontorstid,
kontakta din lokala jour

Lokal jour

Du kommer lättast i kontakt med oss genom att göra en serviceanmälan eller ställa din fråga via Mina sidor. På Mina sidor hittar du all information om ditt boende samlat på ett ställe och kan komma i kontakt med de personer som jobbar just med ditt område. Du kan logga in på Mina Sidor dygnet runt och vi återkopplar så fort vi kan på ordinarie kontorstid. Du vet väl att du hittar svaren till våra vanligaste frågor på fraga.stenafastigheter.se

Vill du prata med oss så når du oss via vår kundtjänst. Nu har vi semesterbeamnning  och det medför att vi har något längre svarstider än vanligt i vår kundtjänst. Vi beklagar detta och arbetar på att du ska få svar så fort som möjligt.

Vill du ringa till oss är det är lättare att nå oss om du ringer under lugnare tider, exempelvis kl 07.30–09.00 och 14.00–15.30 ringer färre. Mellan 11.00–13.00 är det allra  flest som ringer till oss och du kan då behöva vänta längre i telefonkö.

Serviceanmälan: 0771 - 40 50 50 
Vår växel: 010-167 50 00

Måndag: 08:00-16:00, tisdag- torsdag 08:00-16:00,  fredag: 08:00-12.00

Vid akuta fel när serviceanmälan är stängd, kontakta din lokala jour.

 

Huvudkontor

Stena Fastigheter AB
Box 31157
400 32 Göteborg

Besöksadress:
Värmlandsgatan 2

 

Lokal jour

För akuta fel efter arbetstid när serviceanmälan är stängd kan du kontakta vår lokala jour.